13 oktober 2013

asbjörn!

så jag var på begravning igår.
den var så otroligt fin och sorglig.

efter den gick vi till Chatarinagården? och åt tårta
jag satt med Julle & Pi
sen sprang Julle ut å lekte med Viktor & jag följde med
så lekte vi kull där ute å när vi kom in igen så brottade Julle & Viktor ner mig! :D
sen lekte vi lite med Ronja också & sköt grodor i nån hink och byggde helt amazing saker av duplo!!!

efter det följde jag med hem till Linda där jag först myste med hundarna
å senare på kvällen åt vi tacos
och hade jättetrevligt


de hade nallen vavadehanskuheta? asbjörn? också


han fick dessutom en ny kompis!

sen när jag kom hem satt jag uppe & spelade pokemon & chattade med Joacim till halv fem
jag har redan börjat vända på dygnet å höstlovet har inte ens börjat! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar