6 oktober 2013

MINX MAKIN MA LIFE MUCH BETTAH

omgomgomgomgomgomgogmogmgomgomg
Minx svarade på min tweet.
omgomgomgomgomgomgomg
omgomgomgomgomgomgomg
omgomgomgomgomgomgomg
jag blir så lycklig av sånhärnt
NOW I KNOW HOW THE LIFE OF A FANGIRL IS.
just omgogmogmogmgogmogmg

---

jag var till Lassas igår kväll!
och som vanligt var det bara jag, Jojjohh, Jennifer & Jakob där (plus alla gamla gubbar å tanter från byn.)
fast vi hade lika kul som alltid!

Vi satt i köket å emellanåt kom de glada männskor som stannade å pratade!
bland annat kom Ann & förolämpade mig!
Ann: ni är så duktiga flickor & pojkar!
jag: Vad har vi gjort?! :D
Ann: ja, du har ju int gjort nånting du. 
jag: ...
Ann: *skrattar*
jag: ...
Ann: nä, jag älskar att retas med dig, Tessan, för du visar inte att du blir lessen, men INNERST INNE så blir du jättelessen å går hem å gråter till pappa!
jag: ... ;_;

sen kom Ann å letade efter en massa fat också
Ann: Var är de stora faten?!
Jojjohh: stora fat? *tittar omkring* här finns de stora fat! mamma! 
(Jojjohh menar de här stora faten)
Ann: *ser faten å brister ut i skratt* JAG MENADE ASSIETTER!
Jojjohh: :c aha..

och så vann jag två biljetter med eckerö linjen!
ostämplade
det vann jag sist också
jag lovar er, det är förfan meningen att jag ska bo i Sverige.
allt bara leder mig mot Sverige
och så stannade jag kvar på fula lilla Åland
och jag har inget emot Folkis & min klass (den är faktiskt snällare än min förra klass) men jag ångrar mig endå. 

och stannar jag plötsligt kvar på Åland nästa år med..
då..
kan jag nästan relatera till denhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar