24 oktober 2013

HELA VECKAN. typ

måndag:
eh projekt 2 timmar vikket va jättetråkigt för ja hängde int med i va dom sa
sen ti musikinstitutet å spela nått kul spel me gubbar som beatboxa
sen gå till stan som tog typ forever
sen i stan så kom Joacim å vi åt smörgås i bibban
sen hem
sen typ sov jag.

tisdag:
drama 2 timmar å vi KLÄDDE UT OSS.
sen målning vikket var astråkigt.
sen projekt
sen minns jag inget mer
jag sov antagligen typ då å xD

ONSDAG?
öhm
jag hann inte ha mina donut örhängen i knappt 2 timmar
så hade jag redan tappat mitt ena
det är. så. sjukt. duktigt. gjort.
å på typ låtskrivningen satt vi å titta på musikvideos typ hela timmen å jag halvsov
sen fritt skap & Emma & jag kom typ nån minut försent och Maria blev skitsur och stod å skällde på oss i typ 10min å sen så gick vi 10min tidigare också så Maria skällde lite mer på oss då.
sen projekt å vi leta upp en nyhet om en känguru som checka in på en flygplats! xD
sen bestämde ja mej för att ta bussen hela vägen hem så jag till stan med Joacim och hann äta en hamburgare på select innan den gick :3

och idag
hade vi teckning
som va jättemysigt
å sen hade jag hål så jag läste City of Glass (omgomgomgomgomg.)
och sov.
sen kom Emma å störde mig så jag följde me henne och åt mellanmål å sen hade vi nån konstig pärl-grejjs så vi satt å vek små, små lådor vilket var SKITSVÅRT och vi misslyckades hela tiden och skrattade typ ihjäl oss och det var bara så sjukt kul


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar