29 oktober 2013

MEOW?

JAG
HATAR
ATT
VARA
FÖRKYLD

jag borde inte ha farit till skolan idag
men
jag ville.
så jag for till skolan.
fast jag ångrar det inte heller
men
jag vill inte vara förkyld

så jag blir väl hemma imorrn & ska spela sims & se på disneychannel för det är sånt jag gör när jag är sjuk

dessutom satt jag hela 2 timmars målning idag
och ritade en fucking katt
skulle jag vart hemma
skulle det ha gått på ungefär 10-15min
men jag så hatar att rita på beställning. för då går det inte
och då blir inget fint
så där satt jag
i typ
2 timmar
och skissade på en katt

och
den är inte ens
speciell
dessutom är den sned ser ja nu
och jag lovar att jag gjorde om kroppen typ 4-5 gånger.
så just fuck my life

sen sista timmen så laga vi portfolio
och det gick väl på ungefär 20min
sen låg jag och sov resten av lektionen

fast
jag är glad att jag for.
men imorrn
ska jag va hemma och bli frisk.
and that's it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar