4 november 2013

dramatisk musik *dun dun duu

jag vaknade med huvudet inborrat i min katts mysiga mage
och i det ögonblicket
ville jag aldrig lämna min säng.
dun dun duu

men sen gick hon.

och i skolan
var de projekt fram till lunchen
första timmen var jättekul
för det var en gubbe från Gambia? som berättade om sin kultur och en massa sånt
och det var så intressant å faktiskt jättekul

andra timmen skulle en gubbe från Turkiet? prata ist
fast det var så många gånger tråkigare
för han va inte alls lika kul
men däremot satt jag & Emma & skrattade och pratade och hade helt awesome hela lektionen
och INGEN märkte oss
Bodil satt tillåme bredvid oss, och hon skällde på killarna när de typ skrattade till lite
men inte oss
life's wonderful

efter lunchen
så sku ju jag egentligen till musikinstitutet
(det är 4 jävla T i dedär ordet. omg.)
men Emma & Joacim lät mig inte åka
inte för att jag egentligen ville heller
men sen följde jag med Joacim till lärarrummet
å träffade på Lucy som hade missat skjutsen
så hon frågade om jag skulle med henne för hon skulle få skjuts av en kompis
så jag sa typ sure
å sen gick vi ut
å vänta
åsså gick vi ut till vägen
å satt där å prata
i typ 1 timme
tills klockan blev typ runt 1
å då gick vi tillbaka till skolan

där gick jag in till mina söta vänner som satt & hade historia
och jag satte vatten i halsen
för att jag är så jävla awesome och lyckad och just nu hatar jag mig själv

sen gick jag ut till Lucy & vi satt å pratade tills vi måsta till bussen
å efter en afhwskjhhf mysig bussresa
köpte jag glass & choklad på Magazin
å gick till Handels
där jag hittade världens mysigaste soffor med ELUTTAG! så låg jag där å läste

OCH SÅ FICK VI HAMBURGARE TILL MIDDAG
& jag spelar pokemon i 3d
å borde göra ett let's play, för jag sitter å pratar med mig själv


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar