27 november 2013

punkar catbug!

hm
inget kul hände typ
på hela skoldagen igår
ujj skola har blivit tråkigt
vill ha sommarlov
177 dar kvar!

och Jockus kom & hälsade på igår
och vi spelade MARIOKART!
vilket jag är helt beroende av igen
typ iaf
bitchachon vann över mig flera gånger dessutom
fastän han knappt har spelat
och här trodde man själv att man var duktig på nått
men NOPE
wii, du svek mig än en gång </3 för å inte tala om spelet
jävla spel.

åsså dessutom
kom min howimetyourmother8!
sku jag vetat för ca 2-3 år sedan att man kunna se på sånt online
skulle jag sluppit besväret att köpa allting
men nu när jag redan har de 7 första säsongerna
så vill jag såklart ha de 2 sista också
så nu har jag nått att göra för ett par dagar
speciellt fredag då vi är lediga WIHOW!

idag har också vart sjukt tråkig
Emma & jag satt hela låtskrivningen & ritade punkar & emodöda saker

som till exempel min punkar catbug

och på projektet var Mojje sur på oss
fast hon är sur på allt nuförtiden
tur att Bodil finns än iaf

nu skaja laga mej mackor å se på himym<3
å sova sen.
sovasovasovasova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar