24 november 2013

nostalgia.

satte mig inte vid datorn förrän middagstid idag
WHAT?
hur fan kan det vara möjligt?
ingen aning

jag har bara spelat svampbob på min ps2
det första spelet jag fick till ps2 för snart 10 år sen!
snacka om nostalgi
pappa kom dessutom in i mitt rum och sa något i stil med "SPELAR DU SVAMPBOB?!"
och jag sa "OMG DU KÄNNER IGEN MUSIKEN :'D"
å sen hade vi nostalgiska moments tillsammans
aaah barndom <3

sen läste jag lite och spelade på min gamla nintendo ds
jag ragequittade i marioparty eftersom precis när jag skulle köpa en stjärna
kom en ruta upp
"would you like to buy a star for 20 coins?"
och jag skulle klicka yes
OCH SÅ FAN
kom jag emot NO.
så jag blev förbannad och kastade min ds tvärs genom rummet. (notreally.)

sen låg jag uppåner i min soffa och stirrade på väggen och pappa kom instormandes igen
och sa något om att jag var knäpp
sen försvann han
jag tycker om dig med, kära far.

sen ikväll igen spelade jag mera svampbob
och klarade ungefär halva spelet
hm..
dessutom lite mariokart
och blev fittig på det
aaah vad jag älskar spel <3

pappa kom dessutom in i mitt rum igen eftersom jag för ovanlighetens skull hade högtalare när jag spelade wii
och berättade att jag inte tycker om att ha på hög musik
jag fattade inte vad han snackade om och sa typ "när har jag INTE tyckt om hög musik? D: "
och min far blev tyst ett tag och sa "för ett tag sedan.."
så det var antagligen för ca 10 år sedan eller så

jag borde sluta fylla min blogg med ointressant skit
men
det är ganska kul
så jag kommer fortsätta


btw jag kom 1a på rainbow road (mariokart) TVÅ GÅNGER!!!!!!!!! på svåraste leveln!
I'M SO PROUD

påtal om proud
så skaja säga att jag är stolt över er som faktiskt LÄSER allt dehär.. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar