20 november 2013

i've watched myself struggle with this fear of falling down, cuz i've seen a silhouette of me who is this stranger i've become

skippade två första lektionerna idag
för
usch
det var bara tråkiga saker
det sköna med att gå på Folkis är att man inte behöver bry sig ett skit om hur mycket man skolkar för det påverkar endå inte ens framtid särskilt mycket c:
så Emma & jag satt nere i dramarummet och gömde oss och pratade i 3h och skrattade och hade skitkul som vanligt

mot lunch smet vi iväg smidigt som fan till matsalen och undvek våran musiklärare och åt skitmycket
det var rotmos och fläsk
och det låter förjävligt
men det var så jävla gott
vi åt 3 hela portioner var
och rullade därifrån rakt in i vår underbara musiklärare som direkt undrade var vi hållit hus på lektionen
great work.

sen hade vi fritt skap & vi tovade bollar
sen gick jag till Mona och har tydligen gått upp 1 kilo sen jag vägde mig senast!
eller så var det bara min mobil som vägde en aning
men whatever

och sist hade vi projekt
halva timmen gick åt att göra någon konstig enkät på datorn med frågor som jag inte ens visste vad jag skulle svara på
och sedan letade Mojje upp en nyhet åt mig & min lilla grupp så vi slapp göra det själva
resten av lektionen satt Emma & jag å chattade i smyg
och jag höll på dö av hjärtattack när Mojje sa till Fanny att ta bort mobilen
men även fast Mojje stod 1-2 meter ifrån mig hela tiden
märkte hon inte mig när jag tillåme satt och försökte hålla mig från att skratta ihjäl mig över det Emma & jag chattade om
bra jobbat Mojje.

och eftersom det var en halvtimme till bussen sen, låg Emma & jag å rullade oss i skratt ute på kuddarna
bokstavligen
jag ramlade av kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar