10 november 2013

STOCKHOLM MED EMMISEN


jag var in till Stockholm med Emma igår!
och kan ju säga
att vi hade en helt awesome dag
och jag köpte kläder för över 2000kr
OCH JAG ÄR SÅ LYCKLIG NU
WEEY! <3

hursomhelst
det första vi gjorde när vi kom ombord var att köpa kakor och tårta till frukost och se på Scooby Doo på tvn
sen gick vi till Tax Freen å tänkte köpa cola
så såg vi monster
så stod vi där
och övervägde allting
sen köpte vi en monster
vi som lovade varandra i fredags att hålla oss till cola
fast vi blev inte alls lika hyper som i fredags
som tur var.

sen hade jag tänkt sova på bussen till Stockholm
fast det gick aldrig
för vi satt och pratade hela vägen
och framme i Stockholm hittade vi H&M korsningen
det fanns typ 3-4 olika enorma H&M på samma jävla ställe
synd att jag inte gillar H&M så värst mycket

vi gick vidare på Drottninggatan
och sedan till Hötorget
köpte lite saker här och där
såg ungefär en halv miljon människor med lila hår
klagade lite över det eftersom vi båda vill ha lila hår
såg ungefär en halv miljon punkar killar
klagade lite över det också eftersom det finns så några på Åland

sedan hittade vi Shock
och det blev nog min nya favoritaffär
har aldrig vart till en mer awesome klädaffär i hela mitt liv
jag skulle ha kunna köpt allt där
men istället köpte jag 2 hoodies för 1000kr

sen påväg till McDonalds hamnade vi bakom två gulliga punkar killar
så vi gick och planerade att kidnappa dom
jag undrar om de hörde oss
men whatever
det var kul

efter McDonalds satt vi i Cityterminalen ett tag
innan vi drog oss vidare mot Gamla Stan hållet
där vi hittade ännu mer amazing affärer
sen när det var typ 1-2h kvar tills bussen skulle gå
så gick vi tillbaka till Cityterminalen
och satt där och pratade om typ allt möjligt

och detsamma på bussen
och båten

pft det är otroligt att vi aldrig får slut på något att prata om xD

hursomhelst btw
jag köpte en keps (med platt skärm jag har alltid velat ha en och omgnuärjagsåjävlacool)
3-4 hoodies (man kan svänga en utåin så den räknas som 2 xD)
1 par jeans
2 tights
asmkt choklad och godis och mat
ööhöm
ja.

 spegelvänt because fuck yeah.



uh i framtiden kommer jag så att ångra att jag någonsin delat bilder på mig

btw stormade det skitmycket igår på båten påväg hem
så det var så sjukt kul
stod man upp
så ramlade man omkull igen
trodde vi skulle dö vid några tillfällen
men
AWESOME

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar