20 december 2013

WOOP JULLOV! BOWLING! KÅMPIZAR!

WOOP JULLOV
även om jag har vart hemma typ hela veckan redan
men
WOOP JULLOV!

for dock till Jockus igår
sov ingenting på natten och vaknade 8 av att Elin messade mig så jag tog 10bussen till honom & gick å sparkade kottar ungefär hela vägen hem till honom.

hemma hos honom gjorde vi typ inget annat än det vanliga
myste
& jag spelade playstation
medan han spelade wow
å såg på onepiece

& halv 1 elr något sånt började vi kolla typ 10 minuter på Sharknado filmen
för å se va de var
(jag ska aldrig låta han välja film igen när han e hetsig ._.)
å den sög
å var lika fejkad å datagjord som den såg ut i trailern

& idag for vi & bowlade med klassen å Bodil blev så förvånad & glad när hon såg Jocke
(well ingen märker ju mej xD)
& sen börja vi bowla
Mystiska mannen (aka Mr Wiggles (ehm Jocke)), Fåret (aka jag) & Karaffen (aka Emmisen)
å jag sög.
missade typ 100000 gånger efter varann
å va typ 40-50-60-70 poäng under alla andra
men det var askul endå
tills alla blev typ helt slut

& jag gjorde en strike!!!!!!!!!
WAY
EN!
im so proud
dock missade alla det

och jag kastade klotet åt fel håll en gång också
faktiskt två gånger när jag tänker efter


å när jag kom hem fick jag Jockus att hjälpa mej ladda ner Rollercoaster Tycoon 3
har velat ha de spelet hela mitt liv
å de var asigt svårt
och jag fick ett fucking pris för "most disappointing"
känner mej ännu stoltare.

sen for jag till Jojjo för å träffa andra Jojjohh, Linda å Julle första gången på typ aslänge
hade faktiskt jättemysigt och vi satt bara och blev tjocka & pratade hela kvällen
det är nog bland det bästa jag vet, att bara sitta & prata med sina kompisar c:
förstår varför vuxna gör sånt då
fast de dricker äckliga saker som kaffe medan vi hade ÄPPELJUICE DUN DUN DUUUU!!!

och så lärde jag mig snurra mitt hår så det tydligen ska bli lite snurrlockar

den vänstra är dock misslyckad men whatever tydligen ska man kunna få snurrlockar av detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar