5 december 2013

pepparkakspenisar!

tisdag
målade jag en pepparkaksgubbefamilj
som åt människor
på målningen
& på projektet låg Emma & jag & skrattade i sofforna halva lektionen

efter skolan for jag till Jockus
& vi bakade pepparkakor (pepparkakspenisar & missformade kameler) & ritade en jättefin teckning
det är jag & Jocke som maskar
fast jag har ponnyben & han blev en tusenfoting
men whatever


autocorrect <3 XD

och onsdagen
missade vi
för alarmet hördes aldrig
och det är faktiskt helt sant
även om varken Emma eller mamma verkade tro mig

och vi gjorde inget vettigt på hela dagen förutom att fara å se Clody with a chance of meatballs 2 på kvällen på BIOOO
och den var AWESOME.
helt klart de bästa filmerna som finns
med den sämsta humor
MANÄTER.

och idag gjorde Emmisen & jag flera armband av pärlor och förlorade vårt tålamod och blev fittiga på allting som har med pärlor att göra igen men vi hade så sjukt kul

och för första gången på nästan 2 månader spelade jag Minecraft
& jag har int förstått själv hur mycket jag saknat det spelet
JAG ÄR LYCKLIG NU <3 WIEH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar