23 mars 2012

cause you make my heart race

jag har bestämt mig :3
iPhone 4s! :D
har många anledningar vrf så jag ork int dra upp dom här xD

iaf så hade ja rellaprov idag :O de gick faktiskt bra även om jag bara skummade igenom texten en gång xD 

sen på matrasten hade Jojjohh med sin kamera, så jag och Jojjo tittade igenom bilder och hittade  en video från förra fredan på friluftsdan då Jojjo stod och stampade på is så att det sipprade upp jordigt, brunt vatten, så skrek hon "HAHAHA JAG HITTA OLJA!!!!!!!!" det lät så bra så att vi satt å garva åt det en stund x'D

sen for jag till stan med Julle, Jojjohh & Linda :3 vi gick direkt och köpte kinderägg 8D och Julle gick iväg för att fixa nått till moppekortet
sen gick vi å köpte milkshake å ja råka hälla ut lite av det på glaset till glassen (eller vad man ska kalla det o.O) 
sen träffade vi på Ann 8D och sen kom Julle igen och vi gick och åt :3
sen stack Linda och vi gick runt lite på stan :3

sen har väl typ inget mer hänt... ja köpte ett iPhone sudd 8D
som ja la upp bild på
:3


tack Julle nu har jag den här låten i huvvet :I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar