23 mars 2012

htc elr iphone?

plötsligt blev man 500€ rikare... 
och nej, jag har inte vunnit på någon skraplott som jag sa att jag skulle köpa för några inlägg sedan xD mamma har fixat bankkonto (om det heter så?) åt mig, och det fanns 500€ där... så jag har gått runt och haft 500€ ett tag utan att veta om det själv :O

aja som säkert alla vet, så suger jag på att spara pengar :3 så jag tänker köpa en ny mobil :3
frågan är väl bara... htc eller iphone? xD jag vill ha htc, för att jag typ kan alla funktioner å sånt i den, men på samma gång är det ju tråkigt, för då finns det inget nytt...
och största anledningarna till varför jag vill ha en ny mobil är för att kunna lyssna på musik, kolla fb och SPEEELA 8D 
så iphone är bra om man ska ha mkt spel, jag vill ha iphone för att typ ingen av mina närmaste kompisar har de (för att int va som dom då...), och så finns det asmkt coola skal till iphone 8D
fuu jag har beslutsångest D:


påtal om mobiler, köpte jag denna idag :3 ser ni vad det är? xD
..
..
..
...
.....
ETT SUDDGUMMI 8D omg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar