10 mars 2012

the ocean's blue are missing you, the sun's rays shine as they always do

har just kommit hem från lassas :3
på nått årsmöte så de va ju typ bara gamla tanter å sånt där, men Jojjohh, Hanna, Jullan, Jennifer å Jakob va där så vi satt så långt bort från dom andra som möjligt och spelade kort xD
åsså har ja käkat mig mätt på tårta så nu mår ja bara illa...

iaf så har de hänt jävligt mkt...

först efter tårtan så sku Jakob iväg nånstans:
Jojjohh: vart ska du?
Jakob: kalas!
Jojjohh: men du har ju inte druckit upp din cola!
Jakob: joho! *ser att colan e kvar i glaset* nehe... *dricker upp det å börjar gå mot dörren igen*
Jojjohh: VÄNTA! du har ju grädde på hakan!
Jag: vafan är du hans morsa eller? xD

åsså vade en jätteläskig liten unge där som hela tiden kom in till oss... så satt hon å lekte med mattan
Jojjohh: HAH! hon sitter och leker med mattan... jävla no-lifer...

sen så kom ungen mot oss å Jullan å Jennifer hade försvunnit iväg nånstans så de va bara Jojjohh, Hanna å ja kvar, å vi visste int va vi sku göra med ungen
så ja fick offra mig och lyfta bort henne...

å när ja kom tillbaka till Jojjohh å Hanna så kom vi typ in på nått ämne om att bära ungar
Jag: har du aldrig burit en unge förut Jojjohh? :O
Jojjohh: nä, bara Ville och honom fick jag bära hur jag ville...
sen tog det ca 2 sekunder innan hon å ja märkte Ville, ville... så sen satt vi å garvade i en halvtimme xD elr int egentligen men de kändes så :3

sen sku typ Jennifer ta kort på nått:
Jennifer: ta bort ditt finger Johanna!
Jojjohh: MEN JAG HAR JU INGET FINGER DÄR DDDDDDD:

hah för er som int fattar hur det här kunde va kul så har ja natthumor just nu xD
nu skaja fylla mitt sims med mer skit från modthesims :D
hah ja har äntligen fått de att funka tack vare min nya kära dator <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar