2 mars 2012

i fuckin miss you already -.-

TJOPP :D
ja e mätt igen :3 haha ifall nån bryr sig xD men ja måst ju ha nån början...
btw :D
så haja vart till stan me Julle idag 8D
men föööörst :D
så skola ._.
på finskan hände inget tror jag... samma me svenskatimmarna... 
på matrasten satt Linda, Jojjosarna å ja på kudden å käka djungelvrål, å efter några stycken så blev alla jävligt flummiga så vi börja kasta godis till Jojjohh som satt mittemot oss andra, sen en gång när ja kasta så gick Ulf förbi precis då, så godisen flög typ några centimeter framför honom  
å ja brast ut i asgarv xD

sen gick KG förbi igen:
KG: Ååh! Har ni kvar?!
Jag: GÖM PÅSEN!!!!!!!!

sen hade vi hälsokunskap igen å Madde berättade att vi ska börja på ett nytt kapitel om 2 veckor (vi har sexualkunskap nu) å då blev alla jättelessna å börja klaga på Madde xD

sen hände väl typ inget mer...
åsså for ja som sagt till stan me Julle sen :D
å vi hade skitkul å Julle blev hyper av min cola xD
åsså köpte ja sims sovrum å badrum prylpaket 8D hah ja hatar det namnet.......... vartfan försvann fantasin i namnen? xD
aja ja har de iaf... fast ja har int orkat installera de än :3 bild får ni int eftersom ja suger på att ta osuddiga bilder me min kamera ^^'
sen köpte ja bara godis till Elin å mig imorrn :'D
sen sprang vi runt å kolla på saker ^^ 

åsså laga ja mat när ja kom hem 8D till hkn... fast... de enda ja gjorde va att stå å röra om i stekpannan... mamma gjorde resten... frivilligt... hah... säg inget till Monica :3
å nu e ja skitmätt... ja orka int ens äta min egna mat eftersom ja hade käkat på hesburger Dx 
aja shitit :3
nu skaja installera mitt spel å sen skaja spela "nya" minecraft :'D


okej ni får en bild endå, men den e från google ^^ 
å ja tog engelska eftersom namnet låter sjukt mkt bättre än "sovrum & badrum"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar