27 mars 2012

i'm not strong enough, i know, i cannot ever let you go

vad problem det blev helt plötsligt...
började med ett matteprov som vi skulle ha miniräknare till... så eftersom bussen va sen (som nästan vanligt) så va dom slut när vi kom ._. yääy
sen på matrasten kom jag fram till att min ifån int funka o.O de va typ något fel så att ja int kunna göra något D:

sen hände typ inget speciellt... vi slapp sjunga idag igen :3 det va för många som int kunna sina låtar xD
men nästa vecka har vi dead line :3

efter skolan följde Linda me mig till Smarket för att fixa min mobil, å när vi kom in till Expert så vade första ja fråga om de kom ihåg mig från att ja va där igår :3
de gjorde de 8D
sen fixade en av gubbarna mobilen, å de hade typ vart nått fel på sim kortet :I
så precis när Linda å ja sku gå så ropade en av gubbarna "Nästa gång kommer vi ihåg dig!" xD

sen loda Linda å ja på Smarket i typ 45 minuter utan pengar :3 härligt att titta på godis å veta att man in kan köpa >:I
sen kom Lindas mamma å hämta oss å ja for till Linda å åt :D å vi fick tårta å cupcakes till efterrätt 8D
sen tvätta vi bilarna (mot pengar ofc) å nu e ja 17,50€ rikare 8D

å här e bilder från när Linda å ja va till stan för typ 2 veckor sen xD å alla bilder e Lindas :3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar