24 juni 2012

FLASH!

fysatan vad trött jag är...
har väl sovit kanske 3-4 timmar de senaste 3 nätterna
förövrigt så har det vart en jävligt lugn dag
Elin och jag spelade bara.. först en massa spel som vi hitta på internet, sen tänkte vi vara typ.. hittar inget ord, men sen för omväxlingsskull tänkte vi att vi skulle läsa varsin bok och ta en paus från alla elektriska saker? XD
iaf
det tog kanske 10-15 minuter så satte vi igång mitt ps2 å spela sly resten av kvällen
phew... läsa böcker är inget för mej mer.. även om det var min kära One Piece, men endå :s

sen haja laddat ner FLASH! asså ingen lampa nu
hela namnet är typ
Adobe Flash Professional cs5
tänkte nästan skicka nerladdningslänk till Piratebay men kom på att det kanske inte är så smart...



och där e lite jag ritat :D
älskar det verkligen, det är så jävla många gånger bättre än paint och hur fult man än ritar blire endå ganska bra
som ni ser på mina bilder.. xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar