27 juni 2012

if you really cared, you would have told me

aah vad trött jag är...
och jag drömde att jag körde bil
det är ganska kul... problemet var att jag int höll in gasen xD fast ja for framåt endå
det är lika kul varje gång man kör bil i drömmar xD

aja whatever
for in till stan för typ ½timme sen med mamma :) enda jag ville göra va att köpa typ världens onödigaste prylpaket till sims, och antagligen världens barnsligaste åxå
men jag gjorde det endå ^^ vad gör man int för kära sims
helt underbart, eller hur?
var nog bättre när de hade saker från h&m å ikea å int med Katy Perry.. men whatever

sen va vi till Bagarstugan å fika :3
fast jag kan int säga att jag tkr om den lika mkt som förut längre
visst äre ett mysigt ställe men de finns typ inget gott där längre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar