1 juni 2012

i'm a smart person... i just do stupid things...

jag har så jävla skittråkit D:
underbar början på en helg
typ alla männskor firar examensfester och käkar tårta och här sitter jag ensam hemma vid en dator ._.

å på nästa finskalektion (tror de e nästa) ska vi ha "knytkalas" så ska ofc Gunilla säga: "och ta inte med er alltför ohälsosamma saker. tar ni morötter och gurka?"
det var så jävla FULT xD vafaan... MORÖTTER och GURKA? xD
nejmen gud, ja har inga ord för detta...

och på svenskan gick vi ut på TIPSRUNDA! stackarns Ulf verka så glad över det så vare typ ingen som fatta ett skit av frågorna å vi hitta int ens hälften xD
aja har int fått så här mkt motion på hela veckan... :D


var tvungen att ta en "vacker" bild :3 tyvärr kom några från klassen med, å den skulle blivit bättre om int dom sto ivägen å om Jojjohh int hade så bråttom till nästa, men instagram fixa till den xD

och på matten spela vi LUFFARSCHACK! omg va kul.
men när ja spela mot Jojjohh vade så fint för hon hade fått ett mess från sin farfar "hämtar dej vid skolan när det regnar! farfar"
Jojjohh: jag visste inte ens att farfar hade en mobil!
Jag: xD
Jojjohh: men kolla, betyder det där att han inte hämtar mej när lektionen slutar, eftersom det står "hämtar dej vid skolan NÄR DET REGNAR" och det regnar ju inte nu...
Jag: XDDDDDDDDDDDDD
asså gud va fint de va xD

usch va mkt ja skriver :O får väl sluta nu innan nån dör av typ tristess? xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar