8 juni 2012

sommaaar

då har vi gått ut åttan :)
det här året har gått FÖR fort o.O
de känns som att det var förra veckan vi var till Kloten :s
men nåja
vi satt i kyrkan i typ 2-3 timmar?
och hela tiden satt jag och hoppades på att vi skulle slippa gå fram pga att vi vann xD
men ne >:I vi måsta fram endå
fast ja e fortfarande sjukt stolt över min klass :''3


↑       KOLLA POKALEN
måsta ta snabb bild men ja fick me pokalen iaf :3 heter de pokal? XD

sen efter kyrkan gick vi upp till klassen och fick glass och våra betyg :3
jag har sänkt, precis som jag trodde xD och jag minns int vaja fick men nått på 7 iaf
fast aja, ja har större problem än betyg :P
och sen såg vi Franzas för sista gången höll ja på säja, men hon lova att komma och hälsa på ofta :)
så nu har vi bara Dag som klassföreståndare och förhoppningsvis får vi kanske en till (PEO, PEO, PEO, PEO hoppas på peo :3)
men de får vi väl veta sen xD


nu sommarlov, och vafan ska man göra? xD int ens 1 timme har gått och ja har tråkit xD
aja.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar