7 juni 2012

i'd do anything, just to hold you in my arms

jag är så SJUKT JÄVLA STOLT över min klass :'''''''D DOM VANN!
vi hade fotbollsturnering? idag så över halva dagen har jag inte gjort nått xD elr okej jag har inte gjort nått på hela dagen...
för ja har typ bara suttit med Lindas klass, som ifjol å tittat på när de spela :3 de va utklädda till kineser xDD
och jag orka int alls va me min klass för ja hade int en jävla tanke på hur de skulle gå å ja brydde mej int heller
åsså köpte vi berramunkar å så fick vi GRATIS glass 8D
så vi satt och åt glass å berramunkar ett tag :3

så söta :3
sen fick vi tråkit så Linda, Jojjo å ja gick upp till skolan och -------------------
sen gick vi å gunga ett tag å sen gick vi in
yäääy
sen fick ja det vackra beskedet (elr Linda fick rättare sagt) av Jojjohh: "VI VAAAAAAANNN"
naww ja e så glad :'3
å sen fick vi mera glass av Franzas åxå :D


UPDATE: Linda säger "inte kines, THAI!" jag säger: "SAMMA SAK!"
men iaf
inga kineser
de var thai...xD thaimat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar