11 juni 2014

BÖCKER ;_______________;;;;;;;;

jag är inne i en såndärn period igen
där jag läser
HELA TIDEN
och när jag inte läser
sover jag
eller så träffar jag folk
eller så letar jag efter mer böcker jag vill läsa.
och jag tar med mig en bok bara jag ska fara till affären fram & tillbaka ifall jag får tid över att läsa på nått jävla vänster även om jag kör själv.
BÖCKER
ÄR
AWESOME.
OCH NÄR SAKER ÄR AWESOME, HAR VI TUMBLR SOM HJÄLPER EN ATT KOMMA ÖVER SAKER.
You find yourself dropping character names into everyday conversation as if they're your friends.
You've been late to work to finish a book.
There are literally piles of books in every room of your house.
You get excited when a book you love is over 1,000 pages because you know it will last longer.
When the ending of a book is bad, you take it really personally.
Sometimes you sound like a broken record trying to convice your friends to read your favorite book.
You ALWAYS have a book on you . . . just in case.

JAG HAR SÅ KUL
NU SKA JAG GÅ ÅLÄGGA MEJ
Å HOPPAS ATT MIN YRSEL GÅR ÖVER
Å LÄSA TILLS MIN BOK ÄR SLUT
SÅ JAG KAN BÖRJA PÅ HARRY POTTER IMORGON.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar