19 juni 2014

YOYO'S STUGA.

på fredagen for vi till Jojjos stuga & sov!
men först:
 och jag bakade cupcakes!
och stod i typ en kvart & skrattade ondskefullt åt den ensamma cupcaken som inte fick plats i lådorna
och jag ville inte äta upp den
för det förstör det roliga
JAG ÄR SÅ ONDSKEFULL.
Jojjos stuga var jättemysig & vi spelade en massa kuliga sällskapsspel och det blev strömavbrott

 så vi fick ha levande ljus och det ser seriöst ut som att vi har nån jävla ritual och framkallar demoner srytoomuchsupernaturalugh men det är bara ljusen som gör det

sen såg vi Aristocats & spelade kort tills klockan var 5
OCH MAN SER MARSUNDSBRON
ELLER JAG GÖR FÖR JAG VET VART JAG SKA KOLLA.

och när jag kom hem nästa dag var det första jag gjorde att..
eller JAG gjorde ingenting
men ytterdörren blåste fast
med en rejäl smäll
RAKT
MITT
FINGER.
det gjorde så jävla ont att jag sjönk ihop till en köttbulle på golvet å grät å mamma kom å undrade vafan jag höll på med när jag satt på golvet med en D: i ansiktet och ett rött blodigt finger
och nu 4-5 dagar senare gör mitt finger fortfarande ont och är blålila
UNDERBART
VET NI HUR SVÅRT DET VAR ATT FÅ HANDEN I CHIPSPÅSEN MED ETT BANDAGE RUNT FINGRET?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar