19 juni 2014

MINA NYA LEKSAKER dontmisstolkaplz._.

alla mina usb uttag i datorn är fulla å jag vet inte ens vad jag använder hälften till
och jag har Let It Go i huvvet från Frozen ;_;

WHATEVER
har vart hos mor
OCH DET FÖRSTA BÄSTA AMAZINGA SAKEN SOM HÄNDER NÄR JAG KOMMER DIT ÄR
MIN HARRY POTTER SAMLING.
jag fick alla böckerna
alla 7
SÅ FINA
OMG JAG BLIR GLAD I MAGEN AV ATT TÄNKA PÅ DOM :'3
men först:

min underliga yrsel jag haft de senaste veckorna

SI VAD DE ÄR SÖTA.
är en sån vaddenuheter harrypotternörd just nu
but cerealsly hur kommer det sig att jag aldrig läst dessa böcker tidigare

och dessutom har jag blivit så mkt mer barn än vad jag var som ett barn typ what
ja fick ett pussel
och en målarbok med prinsessor (den var seriöst awesome.)
OCH en docka (fast den vill ja ha för att den va söt å för att sy kläder till den)

jag tillbringade dessutom typ 30min i leksaksaffären i Maxinge

här är mina saker whatsoever
 DEN ÄR SNED :c

brb in another inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar