9 juni 2014

SELFIES OMGGGG + attentionwhore @rosella (lördag+söndag)

å lördagen var Elins konfirmation så några ur Elins släkt kom på besök
så annat än att äta tårta & sånt tog vi ASMKT bilder
med andra ord:
selfies.

DENHÄR MASKEN VAR SÅ COOL
VI TOG OFC KALLES KAMERA Å TOG BILD MED SÅ VI VISSTE INGA HUR JAG SKU FÅ DEN TILL MIN MOBIL.
BUT LOOK DAYUMN.

stackarns Kalle kmr ha så kul att kolla igenom alla bilder.

& på kvällen for vi till Sandudden & vi var så fucking hyper så vi gick å skrattade åt ALLT
ända tills vi satte oss på gungan.
sen när vi gick därifrån igen började vi skratta åt allt igen

 så vi gick till mini-coop & köpte glass & jag läste fel på tacoglassen å skrek WIENER?=!?!=!=!1!?!?!111 O.O i hela affären.

sen satt vi å åt glass & chips & Elin drack kaffe som en äkta man & jag drack pucko som en 5åring

 JAG SÅ ÄLSKADE IPHONE5KAMERAN KOLLA HUR UNDERBART BRA KVALITE DEN E OMG JAG SKA SNO ELINS MOBIL JAG VILL HA EN IPHONE5 JAG TAR FÖR MYCKET SELFIES FÖR ATT KLARA MIG UTAN EN.

& på kvällen såg vi på Supernatural + gamla barnprogram (Codename: Kids Next Door + Courage DEN HARIGA HUNDEN) + åt ostbollar.

& idag låg ja å spelade Pokemon till 2 och sen for vi till CT & jag missade bussen till Eckerö Linjen & träffade på en trevliger kille vid namn Rickard (hur man stavar är en annan historia) som & hade missat bussen så vi fick åka med Rosella istället

& på båten kom en kille i kanske 14-15års åldern förbi å ville ha en kram av mig för han sa att "du är snygg" OCH JAG HAR ALDRIG KÄNT MIG SÅ SMICKRAD Å FÖRVIRRAD Å BARA ALLT PÅ SAMMA GÅNG OCH BLESS YOU KID.

& sen kom denne Rickard tillbaka & vi satt å pratade hela vägen hem & SERIOUSLY jag har int gjort ett skit hela helgen men ändå har jag haft riktigt kul & trevligt & LIXOM JAG HAR ALDRIG FÅTT SÅHÄR MKT UPPMÄRKSAMHET AV POJKAR (2.) OMGGG


OCH NU HAR JAG HUVUDVÄRK & BORDE SOVA GODNATT BLOGG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar