3 juni 2014

JAG ÄR BLÅ IGEN

har vart hos min moder återigen
inget har väl hänt förutom att jag var till KHS idag
niorna hade sina projekt utställda
å Jojjohh & jag pratade med MASSA gamla lärare bland annat Mille, Madde, Gun, Ann-Elin, Marie å ehm
iDK MEN MÅNGA
vi fick tom vara med på Jennifers timme med Madde & lekte med sjuor!
OCH vi såg 2 från vår gamla klass tom som å var där på besök what

och så har jag färgat mitt hår igen!
jag som sa att jag skulle låta det vara blondt ett tag pga sommar & shit
WELL HELLO THERE BITCHACHOS.
JAG ÄLSKAR MITT HÅR.
SÅ MYCKET
ATT DET GÖR ONT I SJÄLEN OCH MINA HÅRTOPPAR ATT TÄNKA PÅ ATT DEN HÄR FÄRGEN EN DAG KOMMER FÖRSVINNA.

JAG KÄNNER MIG ÄNTLIGEN SCENE IGEN
JAG KAN GÅ UT UTAN ATT SKÄMMAS
jag avskydde att vara blond dehär senaste veckorna.
USCH.
ja hade aldrig nått emot min naturliga hårfärg, men USCH för fakeblond.

 Lillis ville vara med ute & ta bilder

 JAG SÅ ÄLSKAR MIN KATT
TITTA PÅ HENNE
HON LIXOM "WHAT?! WUTS DIS? DAMN YOUVE SEEN DIS BRAH? IT LOOKS LIKE A STONE. BUT ITS BLACK. IDONTGETTIT."
AND IM LIKE "ITS AN IPHONE YOU DUMBFUCK"
AND SHES LIKE "IMMA KITTY U GONNA EXPECT ME TO KNOW WAT DAT IS?!"

#toomuchtimespentontumblr.
DAMN LOOK AT MY HAIR
DE ÄR SÅ MJUKT Å OMG
I LOVE IT ;_;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar