16 juli 2014

Aquaria!

ja var till Aquaria idag med Linda & hennes små kusiner :3
jag hade faktiskt riktigt kul
Aquaria kanske inte var det bästa jag vart på men ja slapp ju betala också så!
tycker dock inte 100kr var värt det xD


MEN JAG FICK SE SJÖHÄSTAR
OCH SJÖSTJÄRNOR
OCH MASKAR SOM STACK UPP UR SANDEN

och sen for vi till Täby Centrum
jag har int vart dit sen innan jul & typ inget hade förändrats sen dess
skulle dock vilja fara dit igen för jag hann inte alls med mycket när jag var där
DET FANNS SÅ MYCKET AFFÄRER
och jag som har lärt mig att man alltid kan hitta något man behöver i varje affär
MISSADE SÅ MYCKET
hur ska jag klara av att försörja mig själv ;_;

köpte whatsoever 3 spel.
fast dom är så billiga
ett spel i sverige kostar 199kr och på åland skulle samma spel kosta 50-60€
det är så sjukt ._.
så tack vare Linda köpte jag 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar