25 juli 2014

bara sommar

hur har jag sidvisningar än
jag har ju inte skrivit på aslänge
över 1 vecka sen
så ja har inte alls berättat om Rockoff
å vårrullar
å badstränder
å båtresor
å spindlar
å shopping

Jojjohh Linda & jag for ti rockoff i lördags å måndags
 min hårfärg atm

och så var Elin hit å vi for å badade åsså for vi ut med Lindas båt
DET VAR DE STÖRSTA SPINDLAR JAG NÅNSIN SETT PÅ DEN BÅTEN
och då räknas inte skansen
MEN DE VAR ENORMA
TYP DUBBLA STORLEKEN AV MIN TUMME
kanske lite mindre
MEN STÖRRE ÄN MIN TUMME
MED BEN Å ALLT
Å SÅ TJOCKA
inga långbensspindlar
UTAN TJOCKA
DET VAR DET VÄRSTA JAG SETT
OCH VI SATT FAST I EN BÅT OCH DET KRÖP FRAM SÄKERT 20 SPINDLAR
int alla samtidigt
MEN ÄNDÅ
SE VAD OTROLIGT SÖT HON ÄR
valpen alltså
SÅ CUWT

åsså har vi badat vid Skeppsvik en MASSOR

och idag var jag till Stockholm med Selli och jag vågar inte kolla mitt bankkonto nu
jag kommer inte ha några pengar kvar ;_;
jag köpteeeeee
2 burkar hårfärg, Raven Black & Purple Haze
och en bikini
ooooch
ett linne
å en klänning
å 3 böcker
å ett hårspänne
och ett Falling In Reverse album + en Kerrang tidning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar