14 juli 2014

MITT HÅR ÄR ROSA JUH

om någon råkar undra varför jag är så seg på att blogga
är det för att
antingen jobbar jag
eller så är jag hos mamma
eller så är jag med mina kompisar
så med andra ord
JAG HAR KNAPPT TID ÖVER ATT SE PÅ SERIER.

jag hinner dock läsa
jag läste btw ut bästa boken på forever igår
den hette Cinder
å var en retelling på askungen som handlade om Cinder, en cyborg, som är mekaniker i Nya Beijing 100-1000tals år från nu
och SERIOUSLY.
DEN VAR SÅ AWESOME ;_;;;;;;;;;;;;;;;;
IWUWDIT

JAG ÄR SÅ PROFESSIONELL
det sämsta var ju att folk faktiskt kommenterade min bild med "Great!" och "Wow like it!" och jag får aldrig kommentarer
SERIOULSY
det är en suddig bild av en skugga av en bok XD
å andra sidan
böcker är mästerverk
men ÄNDÅ.
mitt hår är dessutom rosa
å nästan lite oranget dessutom
jag älskar det
tbh jag så älskar det
jag ville färga mitt hår rosa förut men istället så blev bara mitt mörkblåa hår rosa C:
IWUWIT<3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar