8 juli 2014

BACK TOO SOON.

AHURMBHA
YET ANOTHER WEEKEND AT MY MOTHER'S.

ooooooch
så for jag Julle Linda & Jojjohh å spelade äventyrsgolf å åt middag i stan
å sen gick vi runt en massa i stan etcetcetc

oooooch seeeen
nästa dag
for mamma å ja på äventyr
typ till Kastelholms slott
åsså fikade vi
å for å åt vårrullar sombtwvardetgodastejagätitpåtyp100000år
å for runt halva Åland
SE VAD SÖTA DOM ÄR
å så fint
omgg DE VA SÅ GOOOTTTT

å sen blev ja ytterligare en dag extra hos mor bcuz
å spenderade följande dag ithink med att sy en klänning!
there.
den gjorde jag.
and im so amazed
för jag har nästan aldrig sytt nånting förut
sen lågstadiet typ

å ikväll var jag med pappa & Carina å såg på Bentes teatern
å det är allt
å ja håller på att dö av värmeslag
UHSFUF
så förhoppningsvis om de är vackert väder imorrn
far ja å mina kära vänner ut me båten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar