2 juli 2014

mitt liv på sistone.

ehrmmmm sååå
idk va ja skrev sist
vi var till Gröna Lund
och sen jobbade jag
och sen for jag till mamma
å nu jobbar jag igen

FÅ SE NU
Gröna Lund
var awesome
of course

BUT FIRST

AND SECOND

ja fick en varm choklad med en gubbe i

och sen har jag jobbat
SJÄLVISAR:
 its a miracle its the same person.


och så for jag till mor
å vi var till Pommern båten
som var pretty amazing
bortsett från att man kunna se golvet på våningen under genom golvplankorna
så det tog typ 20minuter extra för mig att komma fram så att jag inte skulle gå och ramla igenom golvet
typ
det skulle inte kunna hänt
men
höjdrädd.
gårädd.
plankrädd.
golvrädd.

och så gick vi runt i stan
Å JAG HITTADE 6 SIMS SPEL
FÖR 15€
FEMTON FUCKING EURO
FUCKING FYND
MIN SAMLING ÄR UTÖKAD OCH NU KAN JAG BÖRJA SPELA SIMS 1!!!!!!!!!
WOOPWOOP

sen träffade vi på syrran å vi käkade middag med henne & Kigge
å på tisdagen for mor & jag till Bibblan & jag lånade seriöst typ 9 böcker
DET BORDE FINNAS GRÄNSER.
HUR SKA JAG HINNA LÄSA ALLT PÅ EN MÅNAD

ännu mer selfies.
jag har inte gjort så mycket annat
BUT IM SO FREEKKIN BUTTERFUL

 SHE LOVES ME
YOU CAN SEE IT IN HER EYES
OCH JAG ÄLSKAR MITT HÅR :'3

OCH MIN MOR ÄR SOM HON ÄR
the last one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar