11 november 2011

11/11/11 11:11 make a wish

HEJJ :D
det e 11/11/11 idag :''''''D och jag såg när klockan va 11:11 xD
annars så... har jag inte bloggat på några dar :3 fast det har inte direkt hänt nått.
idag hade vi häk prov och det gick allmänt bra xD 
sen var det nått till jag skulle säga men det har jag glömt :s

igår va ja på utvecklingssamtal -.-''
& på det vade första gången ja hörde Franzas svära :O trodde hon var typ som min mormor när det gäller att inte svära men nehe :s
sen for mamma & ja till stan å ja hitta gult nagellack 8D förjävla dyrt bara :s 7€... men det är skitbra :D så jag rekommenderar det 8D


åsså fick vi ut matteprovet :3 det va så fint, för när jag gjorde det var det nån uppgift som jag int fatta ett skit så jag sket i den och skrev bara 1km, åsså när vi gick igenom provet idag så var 1km rätt och jag ba "fuck yeah!" jag kände mig som en ninja då >8D

herrå xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar