19 november 2011

kul kväll med fina vänner

Heeeejj :D
hade en askul kväll/natt me Julle, Jojjo & Linda :'''D 
Jag dygna igen (fuck yeah)
för ja somna typ 5 över 7 å ja vakna 7 i fredags xD
annars sååå... 
började det med en slirig bussresa hem till mig :3 vi satt å grädda i bussen xD
Julle hoppa av i Kattby men de andra kom me hem till mig :3 
så sen när Julle kom senare käka vi piiiizza :'D
mina föräldrar for å åt me Eckerö Linjen för de orka int me oss (a) xd

resten av kvällen satt vi typ bara å spela :D monopol (ofc) ja va me Linda på lag å då gick allt ofc åt helvete >:C xD
vi gick i konkurs :D 
sen spela vi typ miljoner andra spel som vi på nått sätt hitta i mitt hus (spel som ja int ens visste att ja hade då :3) å hade jävligt trevligt typ hela kvällen/natten :D
och imorse så spela vi Ratchet å Clank x3
å ikväll ska ja på bio å se Breaking Dawn med Julle :D

 Jojjo hitta min kära One Piece samling & blev förälskad direkt :''3

 KOKOSBOLLAR :D



 forever alone
 Linda: rosa
Jojjo: Niggaaa (svart)
Julle: orange
Jag: liiila 
(Linda vann)

 Julles svar i spelet vi spela ._. xD




 Lindas och mina pengar i slutet :D 240 000kr
jobbigt sväängddd bild på spelplanen xD 

aja, hade iaf skitkul :''D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar