6 november 2011

ingen jävla ide på va ja ska skriva för rubrik x_x

Jag vill till Stockholm D:
jag for med mamma till stan idag å plötsligt fick jag bara skitstor lust att fara till Gamla Stan & typ bara chilla å shoppa :3
men iaf
ja sov hos Linda med team Jojjo å Julle inatt ^^ fast vi sov inte så mycket...
Jag kom dit först, vid 4, och vi typ fixa tvn å sen kom Jojjohh :D så spelade vi något konstigt spel å sen kom dom andra 2 sakerna.
Så lagade vi mat, TORTILLAS :D och efter maten såg vi på film, Hip Hip Hora :3 Den va ganska bra ^^
vi skulle ha Jim Carrey maraton men vi såg aldrig på nån Jim Carrey film ._.
Sen gjorde vi lite grejjs åsså spela vi Game of Life :D
efter det spela vi monopol å sen slira vi bara resten av natten :3

Det va så fint när vi sku sova för jag såg en burk uppe på Lindas garderob
Jag: Vad är det i burken?
Linda: Vilken?
Jag: Den med stenar i

sen somna vi typ vid 7 eller så och vakna 12 :D
å sen följde ja me Linda å Julle till Hammargården på kyrksak å vi fick tårta, kakor & saft ^w^

sen hitta ja how i met your mother säsong 1-6 för 110€ och ett monopol för 70€ som ja vill ha så nu måst ja väl spara ihop till 180€ :3

sen när ja kom hem skicka Helin nån sida till mig där man ska tänka på en karaktär åsså ede en ande som listar ut va man tänker på 8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar