25 november 2011

when i get sad, i stop being sad and be awesome instead

då var det gula dagen idag :'D
först hade vi klasstimme, de va faktiskt kul att se min kära klass igen fastän jag bara var sjuk i 2 dagar :3 och jojjohh visa klotenbilderna och sen fick vi rast typ kvart över nio xD
så for vi till Finnström på gudstjänst ._.
sen så hade vi hälsokunskap å sen raaaast :D
å överallt i skolan var det btw typ gula spöken & hjärtan upphängda och massa gula madrasser å arga gubben & en spåtant :'D så jag sprang runt med Linda å Jojjosarna å hade kul x''''D
och sen hade vi matte och sen vade nått i auditoriet :3
först vade nån "Michael Jackson" som dansa å sen vade 2 som sjöng, å sen var det flera som dansa :3 
sen var det svenska med Ulf å då kom Lisa å David med GOOOODIIIIS :DDDD
sen när ja kom hem så hade pappa fixat nya hörlurar till mig (alla mina andra har gått sönder... hehe) och trådlösa den här gången så att ja inte kan snubbla i sladdarna så att dom ramlar i golvet lika lätt å går sönder :D
Pappa: Tappar du dom här i golvet så att dom går sönder får du en julklapp mindre.
Jag: Okej :c
10 minuter senare
BANG! *jag tappar hörlurarna i golvet*
som tur va så gick dom inte sönder  :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar