1 november 2011

hello november, please be good

hejj :D
asså ja skriver alltid hejj ._. när jag läser andra bloggar är det sällan dom skriver hejj... men kanske det bara e dom jag läser? xD
men iaf :3
så var det typ 10000000 människor extra idag i khs ._. elr nej, egentligen int, men eftersom det var öppet hus (man fick ta me föräldrar) så var det många föräldrar där... så typ alla lektioner var mycket lugnare än vanligt xD
sen har det int hänt så mycket mera...
vi spela kort på rasterna som vanligt xD
å jag tog en korthög åsså skulle jag göra någon sorts "gissa färg" lek med Jojjo & Dennis
Jag: gissa vilken färg?!
Jojjo: Svart
Dennis: .........GRÖN
okej det var inget kul med det men jag satt i alla fall och garvade skitmycket åt det x'''''''D
sen i bussen så frågade jag Jojjohh:
Jag: Asså... om man hoppar skithögt, och så BROMSAR bussen, var landar man då?!
Jojjohh: ...
Jag: JAJUSTE! På samma ställe...
fast egentligen... vad händer om man hoppar skithögt i en buss och bussen fortsätter att köra skitfort, krockar man i väggen längst bak då? xD

btw... så... var det typ inte just oktober? :s jävlar vad tiden går fort, det känns som att oktober började förra veckan :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar