30 november 2011

days go by, yeah i always got you on my mind...

fyfan jag trodde det var torsdag idag D:
iaf såå...
först hade vi svenska idag :3 Ulf glömde våra uppsatshäften så vi fick se på film istället (fuck yeah)
sen hade vi matte å Jojjohh å ja satt bara å rita random saker i hennes häfte :3 bland annat en TRAINBOT UNICORN (tågenhörning 8'''D) 
sen hade vi gympa D: fast det var ganska chill :3
sen bara kemi och musik till :)
sen på väg hem från bussen så såg Jojjohh att det lyste i fönstret i ett hus
Jojjohh: bor det nån i det där huset? :O
Jag: jaaa annars skulle det inte lysa i fönstret xD
Jojjohh: aha...
Jag: nej, du vet (pekar på mitt hus) där bor det någon, eftersom det är mörkt i huset!
Jojjohh: :O
Jag: HAH. va fint, så sitter du hemma, ensam i mörkret och när det kommer någon ba "varför är det mörkt?"
Jojjohh: "För att jag bor här!"

å ja har planerat hela helgen :3
Fredag: Jojjohh med tjejerna :D
Lördag: Först Jojjohh sen hem å chilla :D
Söndag: Chill :D
Måndag: Sveeeerige å handla julklappar å kläder till julfesten :D:D:D:D
Tisdag: Chill :D
Onsdag: Skola :c

osv :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar