17 juli 2013

25 days youtuber! ONE MORE! day 1

jag vet int hur många sånhärna 30days jag har börjat på, men här är en till! :3 fast 25

med youtuber denna gång, för det enda jag har gjort den här och förra veckan när jag var förkyld, är att ha spelat sims, minecraft, virkat & vart på youtube..

är btw helt ensam hemma den här veckan! mor & far for till Norrland i söndags och kommer hem imorrn kväll! helt ärligt så skulle jag kunna vänja mig vid det här, för att vara ensam hemma är bland de bästa saker jag vet! :D

but anyway.. 

1. favorite youtuber
2. least favorite youtuber
3. last channel you subscribed to
4. current addiction on youtube
5. hottest youtuber
6. youtube crush
7. last favorited video
8. something you watched today
9. youtuber shoutout
10. last comment you made on a video
11. last reply someone made to you on youtube
12. someone you want to meet
13. last video you posted
14. favorite spoof (typ parodi eller nå sånt, va jag försto xD)
15. all time favorite video
16. really old video that you love
17. recent video that you love
18. your youtube account
19. favorite vlogger
20. least favorite vlogger
21. video you thumbs up today
22. channel you watch but you're not subscribed to
23. channel you would never subscribe to
24. a channel you wish you could be a part of
25. a channel you need to watch more of

ska jag börja redan?
vi säger så: favorite youtuber: Pewdiepie, Skydoesminecraft & Kuledud3

Pewds aka Felix:


jag vet int hur många videos jag har lagt upp från honom här :'3 men han är helt klart min största favorit, och har 10 000 000 subscribers (aka bros) (BTW HAN ÄR SVENSK OMG)

och som typ alla vet, spelar han spel (mest horror)


Skydoesminecraft aka Adam:


eeh vad låter det som? han spelar minecraft och är awesome! lägger upp videos klockan 8 varje kväll så jag har alltid något att se fram emot när jag vaknar! :D

han älskar budder & hatar squids


Kuledud aka Garrick:

image
image

spelar minecraft, samt andra random spel & gör animations

han är verkligen sjukt kul & om man älskar helt random videos/ funny montage (som jag gör xD) så är det perfekta youtubern


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar