1 juli 2013

i wonder how i wonder why yesterday you told me bout the blue blue sky but all i can see is just a yellow lemon tree

Jojjo, Julle, Linda & ja vänta på skjuts efter att ha vart å badat flytbastu
Julle: lycka till med att få skjuts hem (hon och Linda pratade om något att Lindas far skulle kunna skjutsa hem henne om hon sku ha tagit moppen med till Enklinge elr något sånt)
Linda: nå jag tror inte att pappa skulle existera..
*tystnad*
jag: protestera, Linda... protestera..

Elin & jag såg på Pretty Little Liars
Elin: ehhrgh.. *harkel host*
jag: vah? o_o
Elin: nej det var inget, jag tyckte bara int att de där skorna passade till den där tröjan

Elin & jag pratade om att vi inte hade något emot abort (ingen aning om hur vi kom in på det) och att det är rätt att bli av med ungen om man själv vill
1. att få ett barn förändrar hela ens liv & e man int redo så borde man int tvingas ha den
2. den skulle endå inte ha funnits till om vadnusomänhänt inte hade hänt
Elin: det är som att bygga ett sandslott!
jag: WHAT? hur kan man jämföra ABORT med att bygga ett SANDSLOTT? xD
Elin: jo, men man kanske inte är redo att bygga ett sandslott och då borde ingen få tvinga en att göra det... och sandslottet skulle ju endå inte vart där om ingen hade byggt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar