12 juli 2013

i can feel the devil walking next to me

lördag

var med Julle & simma till Bovik! fast först när jag kom till henne så stog hon och försökte laga smoothie på vattenmelon och apelsiner..

och på kvällen såg vi på the Hunger Games! första gången jag sett den! :D
och den var inte alls lika bra som jag har hört alla säga, men den var inte dålig heller!

måndag (i think)

Jojjo, Linda & jag for till Jojjohhs stuga åsså satt vi ute på deras brygga och käka chips å bullar! :3

Linda kastade en massa ostbågar i vattnet som simmade iväg mot horisonten medan jag försökte få Jojjohh att visa var något skepp hade sjunkit

tisdag

Linda, Jojjohh & jag for till Bovik på kvällen och badade :3

torsdag

Elin var hit och vi spelade monopol! det var längesen plus tråkigare än annars, för mitt monopol suger med den där "elektroniska banken"...

idag

Dans lilla familj var hit och helt plötsligt blev det bestämt att JAG ska bli barnvakt åt Gabriel & Freja i augusti...
jag kan inte ens umgås med barn, så vi får väl se hur de går..

dessutom målade jag mina naglar typ "ombre"


sådär blev det

helt amatörlikt men å andra sidan suger jag på nailart så det kanske är godkänt för min del.. :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar