23 juli 2013

rockoff + youtube!

det har vart värsta vädret någonsin idag!
jag har inget emot när det är regn och moln, det är mysigt
men kallt skade förfan int va på sommaren ;_; som om vi int har tillräckligt kallt på vintern.

det enda jag gjort e typ ingenting.
jag följde med pappa till Hugos å på hemvägen for vi via Dan & Susanna med mjölk

så skulle pappa plocka upp mjölktetran ur påsen som var i baksätet..
Pappa: nu ska vi bara få tag på mjölken nånstans här
*plockar upp yoghurtstetran*
Pappa: yoghurt?! men vafan
Jag: å nu kommer du säkert plocka upp juicen istället
Pappa: int ska jag ha nån jävla juice heller.. HÄR är mjölken!
*plockar upp juicen*
Pappa: MEN VAD I HELVETE

och ikväll var jag till stan med Linda
man skulle väl knappast säga rockoff när vi int går in endå xD
vi satt på en parkbänk å pratade å hade askul tills vi gick å köpte pommes & glass
å sen efter de köpte vi popcorn å läsk
å efter de ville jag ha en sockervadd xD

8 FÖR NU VET JAG VAD DET ÄR FÖR DAG: video I watched today


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar