18 juli 2013

min livsplan!

som jag sa tidigare
har jag vart ensam hemma sen i söndags
och på hela de här fyra dagarna, har jag inte gjort ett skit!

bortsett från i måndags och tisdags, då jag for till Dan å åt middag, för mina föräldrar litar inte på att jag kan laga mat utan att bränna ner köket!

hur som helst, så måste jag säga att det har vart bland de bästa fyra dagarna på hela sommaren! xD förutom Enklinge, som också var awesome

det enda jag har gjort är att spela, virka, läsa & vart på youtube


och jag har gjort den här! från One Piece, vilket jag btw inte har läst på flera månader

dessutom har jag gjort upp min livsplan

1. gå ut gymnasiet (helst i Sverige)
2. flytta till London & fortsätta studera där och lära mej asbra engelska (för engelska är fan världens finaste språk)
3. FLYTTA TILL USA OCH BLI RIK

WEEY

nej men ärligt, jag skulle vilja bo i USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar