26 juli 2013

mördarfåglar? what?

har vart med Elin i 2 dar nu! :D

igår så kom hon först hit & vi spelade Alfapet & pusslade! XD egentligen gick vi å väntade på att mina föräldrar skulle vilja skjutsa oss till Skeppsvik, men de stack till stan.


sen på kvällen for vi till Elins stuga och vi tog båten och rodde ut på sjön & guppa omkring på vattnet & pratade om allt möjligt
sen gick vi in och såg på nån film på sexan med Kalle 

(som btw var asbra o_o den handlade om nån kille som tog en drog så man blev jättepositiv och social och awesome men sen hände såklart en massa saker. no idea what the name of the movie was.)

iaf, sen kom Elins gubbe till far och ville ha tvn men Elin, Kalle & jag satt endå kvar och vi hittade en "skräckfilm" på tv2 av Hitchcock
den handlade om en massa fåglar som typ attackerade och pickade ut ögonen på folk och den var faktiskt rätt så obehaglig xD
fast så fake och blodet såg ut som ketchup och filmen var typ från 60talet (seriöst, jag kollade nyss upp det.. The Birds hette filmen)

efter det gick typ alla och la sig

å imorse tog Elin & jag gummibåten och guppade ut på sjön. det gick inte lika bra och vi fick panik för alla stenar överallt och Elin höll på välta båten när hon hoppade i sjön

sen gick vi in och såg på Bröderna Fluff och letade igenom alla skåp i huset efter kakor.


och sen for vi ut med den större båten till hennes farbrors stuga & där stannade vi å badade!

Kalle kom också dit senare med den andra båten och då band Elin fast vår lillastora badring i hans båt så rodde han ut oss mitt på havet men då knöt han loss oss igen så vi sku få simma den jättelånga vägen tillbaka..
fast Elins far som satt kvar i den stora båten blev grinig när vi tog så lång tid på oss att guppa i land (för vi simmade int, vem sku orkat de? xD) så Kalle fick ro in oss igen

och nu är jag hemma och äter något så gott som helt smaklösa potatischips och dricker limevatten!
tack föräldrar, för att ni inte köper något gott åt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar