2 maj 2012

hi i'm therese and welcome to jackass

gaah
va snabbt de här lovet gick D: sku gärna sova längre </3
iaf så hade ja askul me Julle på valborg :D
först när ja kom dit såg vi på NICKELODEON elr hur de stavas xD de va ganska... eh...
aja sen spela vi mariocart å sen gick vi till en jävligt stor brasa en bit bort :D
å där hände ju typ lite grejjer, bland annat me fina Bruno :3 eheheh
sen när vi kom till Julle igen så fixa vi iordning läsk, chips, dipp, stort fat me godis å typ... vindruvor å såg på Accepted 8D

å idag
oj de va onsdag idag o.O
va kul att börja veckan me asjobbig dag Dx
iaf så börja vi me svenska.. å sen matte
de va så konstigt, för
Dag: Therese. Det är en MODIG tjej det.
Jag: .... jaha?
Dag: Ja. Hon skriver med BLÄCKPENNA i matten! Då MÅSTE ju allt bli rätt!
Jag: ._____. .....

sen så hade vi gympa
de va ganska kul i början för vi hade höjdhopp = chill eftersom man slipper göra så mkt xD
men sen när vi sku springa fram å tibax på fotbollsbanan dog ja...
GAH ja måst förbättra min kondition
men whatever

gah kan man int få bitch please mindre? D: äh ork int fixa me de nu

annars har no inget hänt
de va så fint när ja spela minecraft (elr ja spelar fortfarande) i min server me Lisa å Tobbe, elr Lisa gick för de lagga, men iaf
Tobbe å ja gick åt 2 helt olika håll, så sprang vi runt i tundra, skog, djunglar å öknar och samlade saker i flera minecraft dygn
några dagar senare
möttes vi...
asså hur jävla stor är den chansen egentligen XD med tanke på hur jävla stor en minecraft värld är

å sen sprang ja vilse, så teleportera ja mig till Tobbe
Tobbe: STICK! JAG VILL ÄVENTYRA ENSAM!
Jag: :(
så teleportera ja mig till Elin som hade joinat
Elin: Uhh.. va gör du här?
Jag: ... D:
va snälla vänner jag har...

men nu måst ja nog plugga på engelskaprov xD fast de e ganska lätt, fast å andra sidan ede Franzas vi snackar om så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar