16 maj 2012

i want you to know, but i don't want to tell you

men hej
längesen ja sa hej xD
ehm iaf
så hade vi konditionstest idag D: fyfan va jobbigt
åsså finns de dom som säger att det var riktigt kul/skönt
men uh.. ja hatar att springa...
de va så fint precis i början
Jojjohh: jag har ont överallt, i foten, armen och pannan
Jag: men Jojjohh, springer du med pannan?
aahahhah... gu va ja älskar de där xD

ja tyckte de va nått annat kul som hände idag... men de kmr ja int ihåg o.O
ja minns int ens anledningen till vrf ja bestämde mig för att orka blogga idag ._.
aja
imorrn fyller min mor år :D som tur va vade int facebook som berättade de för mig den här gången utan nu vade pappa :3 tror ja...

å på fredag kommer Linda hit å ja har laddat ner en film som hon sa att hon ville se :D
å på lördag far vi till Sverige :3 till Uppsala å ser om vi hittar kläder :D
ville egentligen till Täby elr in till Stockholm men fuck no ._. 

men vafan vade ja sku skriva egentligen..?
äh whatever o.O
ja äter salta jordnötter utan salt :O
de kanske va de ja sku säga...
bara för att glömma detta får ni en video av Spetz :D

älskar början :'3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar