9 maj 2012

you're beautiful, it's true

hah
den här dagen blev bättre än ja trodde :3
först hade vi svenska å de va ju lagom kul... titta på nått svenskt teaterstycke o.O
eh
sen matte å sen gympa
de va så fint för vi sku typ springa å hoppa över varann å en massa sånna saker, så sa Jojjohh:
"asså de här me att krypa under å hoppa över varann tror ja att ja hoppar över.."
XD så stog hon å garva åt de ett tag

sen på mellanmålsrasten satt vi å prata om äpplen å ja käka ett äppel
Linda: men gröna äpplen är ju äckliga
Jag: det här är asgott!
Julle: SKOJJAR DU? gröna äpplen är ju det GODASTE! eller hur Mille (Mille gick förbi precis då)
Mille: *säger nått å tittar på mig å mitt äpple* men du ska ju int äta äpple UTANFÖR matsalen! lova att kasta det i papperskorgen sen
Jag: jadå Mille, du kan lita på mig!
sen efter typ 5 minuter gick han förbi igen ätandes på ett äpple
Jag: men Mille! du får ju int äta äppel utanför matsalen!
Mille: men jag är ju lärare 

._. xD

nu borde ja egentligen plugga prov men ist spelar ja final fantasy å sen skaja spela minecraft på mitt NÖJESFÄLT!
:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar