21 maj 2012

without fake friends, you'll never know who the real ones are

8a-b e på klassresa så vi var... få se... 6 st på bilden imorse xD jag, Cesa, Lisa, Lollo, Erik å typ.. Mikaela tror ja?
sen på finskan så hade vi ingen finska :D vi hade klasstimme ist :D
först vade nån konstig tant som typ egentligen sku ha 9c å Franzas hade int skrivit att de va klasstimme så hon verka helt förvirrad så vi förklara att de va klasstimme, så sa hon att vi sku se på film isåfall å alla ba "NEEEEEEEEEEEJ!"
sen blev de värsta bråk om att ingen ville se filmen
men till slut kom Dag å typ alla började applådera för att han kom å rädda oss från den astråkiga filmen xD
å när hon hade gått sa Lucas "vi skrämde iväg henne, Dag!"

men på engelskan såg vi iaf på en tråkiga filmen...

och på slöjden blev ja klar me BAKSIDAN ti mitt godisskåp :'D
 nog för att han fick ganska feta linjer å ser lite knubbig ut men whatever, ja e skitnöjd annars :D
å Lisas nyan cat :3 den blev åxå jättefin :D

btw hitta ja just i min mobil:
"Jojjohh å ja sitter på en bänk åsså kmr de sjuor å sätter sig bredvid
Jojjohh: GÅ DOM BITER OSS!"
från den 8 maj xD

1 kommentar:

  1. PWAHAHAHAHAHAAAHHAHAHAHAA, ibland är jag så skojig att jag inte minns vad jag vet :)

    SvaraRadera