28 maj 2012

the world is slipping from my grasp

skulle ju lägga upp en bild på min underbara teckning från bilden imorse så märkte ja att ja råka radera den ._.
aja annars så fick vi reda på att 10-13 (osäker) i klassen har spytt under den här helgen o.O och vi är 19 i klassen... det är ju jävligt... konstigt... särskilt att alla typ gjort det samtidigt :O
men aja :s inget mer sånt man vill tänka på xD

sen på träslöjden var Anders verkligen SKITSUR..
för Lisa, David, Jojjohh å ja sto å måla åsså saja till Anders att jag är klar me min pedobear (för ja har ju målat själva pedobear klart)
så kom han och kolla på den
Anders: men den här är väl inte klar..?
Jag: nää, inte andra sidan :)
Anders: MEN ÄR DET KLART ELLER INTE? JA ELLER NEJ?
Jag: ...................................................nej...? o_o

så resten av de 2 timmarna vade typ ingen som våga prata med Anders längre.. 

och resten av denna underbara kväll har ja bara suttit å spelat läskiga (elr beror på hur man ser de xD) spel me Lisa c: bland annat Exmortis och FREE ICECREAM! :D fast free icecream va bara konstigt xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar