4 maj 2012

life's a dick, it gets hard for no reason...

har vart till stan idag me 2 fina flickor: Julle å Linda :3
å ja tänkte ju köpa upp en av mina 100 lappar, men ja kom hem me 50€ ._. dels för att ja int visste vafan ja sku köpa, men ja tror ja ska köpa Final Fantasy XIII, men ja måst ju hitta de på ps3 D: såg de bara på xbox
gaah ja hitta bara BRA spel till xbox... varför köpte ja ingen xbox 360 ist för ps3? xD
men aja får väl beställa om int annat :3

annars så åt ja årets första bollglass 8D lol
som vanligt när ja ska köpa glass
"hmm den här sommarn ska ja testa massa olika goda smaker!" "ÅÅH CHOKLAD!" så blir de chokladglass hela sommarn
aja :C

sen så käka vi på Hesse å ja satt å titta på tvn hela tiden xD va sjuka barnprogram de finns nuförtiden btw
ja går int mer in på de än så..

 gaah måla naglarna 8D fast ja har ofc int gjort de där själv, så awesome e ja int, men gu va coolt de blev xD 

å här e ett av mina nya örhängen :3 måsta bara köpa dom när ja såg dom xD om ni undrar var de andra e så tappa ja de på golvet typ 20 gånger innan ja lyckades få nån bild så ja gav upp me att låta de va me på bild

ja stör mig btw sjukt mkt på att min jävla iPhone tar asmkt bättre bilder än min jävla KAMERA som har typ 7 megapixlar mer xD (fast de syns int på fiskbensörhängesbilden för den blev suddig) men de eju bra att ja har min kära iPhone me mig överallt då :'3

och jag är ensam hemma imorrn! <3 för alla som ville veta ;D
nemen gaah ja e så glad att ja har hela huset för mig själv
bortsett från katterna då men dom räknas int

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar