22 maj 2012

i can wait forever..

jävla header som bara laggar ._.

de känns att de bara blir mer chill i skolan :3
vi börja me matte, men vemfan räkna? xD vi var nere för niorna sku ha nått 2 timmars prov å... någon? frågade hur många de egentligen va som fatta något av matten.. ingen räckte upp handen xD å vi har prov imorrn :3
sen hade vi fysik me Pernilla xD å ja tror vi prata om örat
sen på geografin så va ja å Jojjohh klara me de vi sku göra (tack vare mig *fuck yea*) så Jojjohh fråga va en punkterad halvnotspaus var elr nått sånt så ja sku förklara:
Jag: kolla, det här är en fjärdedelsnot, och det där *pekar på de lilla konstiga* det är spiken som punkterat de!
Jojjohh: XDDDDDDDD men det där är ju en halvnot
Jag: men vafan *fyller i noten* nu är de en fjärdedelsnot
Jojjohh: jo, men det skulle vara en paus
Jag: vad är en paus?
Jojjohh: sånt som... pausar (elr nå sånt)
Jag: *ritar en paus ist å en spik till det* nu är de en paus!
Jojjohh: men det skulle ju va en punkterad halv/hel (whatever) notspaus!
Jag: men va ede då?
Jojjohh: de vaju de du sku förklara xD

elr nå sånt... minns int exakt för ja satt å skratta så mkt xD


naww den e så fin <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar